Cuma, 26 Haziran 2026 26.06.2026
24°C
USD 46,53
EUR 53,02
Altın 6.111

Çevreye örnek oldular

Geri dönüşüm duyarlılığı tablet kazandırdı!

Derince Belediyesi'nin Atığın Sıfır Noktası projesiyle geri dönüştürülebilir atık toplayan Kasım Çelebi ve Uğur Veysel Göktekin, biriktirdikleri puanlarla tablet kazandı. Ödüllerini Başkan Sertif Gökçe'den alan gençler, çevre duyarlılıklarıyla örnek oldu.

Geri dönüşüm duyarlılığı tablet kazandırdı! - 3. görsel

Derince Belediyesi’nin hayata geçirdiği Atığın Sıfır Noktası projesi kapsamında geri dönüştürülebilir atıklarını teslim ederek puan biriktiren Kasım Çelebi ve Uğur Veysel Göktekin, kazandıkları tablet ödüllerini Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe’den aldı.

Atığın Sıfır Noktası projesi yayılıyor

Vatandaşları Sıfır Atık uygulamasına teşvik etmek amacıyla Derince Belediyesi tarafından başlatılan Atığın Sıfır Noktası projesi, Yenikent Mahallesi, Yavuz Sultan Mahallesi ve Derince tünel üstü mevkiindeki üç ayrı noktada hizmet veriyor. Bu kabinlerde kağıt, karton, cam, metal, plastik, elektronik atık, atık pil ve bitkisel yağ gibi geri dönüştürülebilir malzemeler görevli personel tarafından teslim alınıyor. Belirlenen puanlama sistemiyle atık getiren vatandaşlar, biriktirdikleri puanlar karşılığında çeşitli hediyeler kazanma fırsatı yakalıyor.

Başkan Gökçe’den tebrik ve çağrı

Tabletlerini Kasım Çelebi ve Uğur Veysel Göktekin’e teslim eden Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe, gösterdikleri hassasiyetten dolayı kendilerini tebrik etti. Başkan Gökçe, sıfır atığın önemine vurgu yaparak, projenin ilçede güzel bir geri dönüşüm seferberliği başlattığını belirtti. Gökçe, “Bu proje sayesinde vatandaşlarımız evlerinde biriktirdikleri geri dönüştürülebilir malzemeleri atık getirme merkezlerimize teslim ediyor, karşılığında puan kazanıyor. Topladıkları puanlarla da birbirinden değerli hediyeler alma fırsatı yakalıyorlar. Bugün de kazandıkları puanlar sayesinde tablet almaya hak kazanan Kasım ve Uğur Veysel kardeşlerimiz ile birlikteyiz. Geri dönüşüme verdikleri destek ve gösterdikleri duyarlılık hepimize örnek oluyor. Kendilerini yürekten tebrik ediyorum. Tüm halkımızı da daha temiz bir çevre ve daha yaşanabilir bir gelecek için geri dönüşüm çalışmalarımıza destek vermeye davet ediyorum” ifadelerini kullandı.

Merak Edilenler

Atığın Sıfır Noktası projesi nedir?

Derince Belediyesi tarafından hayata geçirilen, vatandaşların geri dönüştürülebilir atıkları (kağıt, karton, cam, metal, plastik, elektronik atık, atık pil ve bitkisel yağ) teslim ederek puan biriktirmesini ve bu puanlarla hediye kazanmasını sağlayan bir çevre projesidir.

Atığın Sıfır Noktası kabinleri Derince'de nerede bulunuyor?

Yenikent Mahallesi, Yavuz Sultan Mahallesi ve Derince tünel üstü mevkiindeki üç ayrı noktada konumlandırılmıştır.

Kasım Çelebi ve Uğur Veysel Göktekin ne kazandı?

Geri dönüştürülebilir atıkları teslim ederek biriktirdikleri puanlar karşılığında tablet kazandılar.

Bir Cevap Yazın

Kocaeli Kent Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin