Cuma, 26 Haziran 2026 26.06.2026
22°C
USD 46,53
EUR 53,02
Altın 6.097

Vatandaşlardan tepki

Gebze’de asansör önünü kapatıp yerleri kirlettiler!

Gebze Hünkar Üst Geçidi'nde 4 kişilik bir grup, asansörün girişini kapatıp çekirdek kabuklarını yere attı. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, kamu malına sahip çıkılması için duyarlılık çağrısı yaptı.

Gebze'de asansör önünü kapatıp yerleri kirlettiler! - 2. görsel

Kocaeli’de vatandaşların kullanımına sunulan asansörler, zaman zaman sorumsuz davranışların hedefi oluyor. Bunun son örneği Gebze Hünkar Üst Geçidi’nde yaşandı. Akşam saatlerinde meydana gelen olay, güvenlik kameralarına anbean yansıdı. Görüntülerde, 4 kişilik bir grubun üst geçitte bulunan asansörün girişini kapattığı görüldü.

Kamu Malına Sahip Çıkılmalı

Asansör önünü adeta işgal eden şahısların, yedikleri çekirdeklerin kabuklarını da yere attığı kameralara yansıdı. Vatandaşların kullanımına açık alanı kirleten ve geçişi zorlaştıran bu davranışlar tepki çekti. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından özellikle yaşlılar, engelli bireyler, hamileler ve çocuklu ailelerin ulaşımını kolaylaştırmak amacıyla hizmete sunulan asansörler, her gün binlerce vatandaş tarafından kullanılıyor.

Bu hizmetlerin amacı dışında kullanılması ve girişlerinin kapatılması, ihtiyaç sahibi vatandaşların günlük yaşamını olumsuz etkiliyor. Büyükşehir Belediyesi, ortak kullanım alanlarının korunması ve kamu malına sahip çıkılması konusunda vatandaşlara duyarlılık çağrısında bulundu.

Bir Cevap Yazın

Kocaeli Kent Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin