Çarşamba, 24 Haziran 2026 24.06.2026
18°C
USD 46,49
EUR 52,76
Altın 5.955

Yaz sıcağına aldırmadan

Kocaeli’de üst geçitler yenileniyor

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı A Takımı ekipleri, yaz sıcaklarına rağmen İzmit ve Kandıra'daki yaya üst geçitlerinde bakım ve yenileme çalışmalarını sürdürüyor. Bu sayede üst geçitler daha güvenli ve estetik bir görünüme kavuşuyor.

Kocaeli’de üst geçitler yenileniyor

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı A Takımı ekipleri, kavurucu yaz sıcaklarına aldırış etmeden kent genelindeki üst geçitlerde bakım ve yenileme çalışmalarına aralıksız devam ediyor. İzmit ve Kandıra’da yürütülen bu kapsamlı çalışmalarla yaya üst geçitleri, vatandaşlar için daha güvenli, konforlu ve estetik bir görünüme kavuşturuluyor.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların kent genelinde güvenli ulaşımını sağlamak amacıyla üst geçitlerdeki bakım ve yenileme faaliyetlerini sürdürüyor. Muhtarlık İşleri Dairesi Başkanlığı koordinesinde, Tesisler Şube Müdürlüğü’ne bağlı A Takımı ekipleri, sıcak havaya rağmen çalışmalarını aksatmıyor. Bu sayede yoğun kullanılan yaya üst geçitleri hem daha güvenli hem de daha estetik bir yapıya bürünüyor.

İzmit’teki Üst Geçit Yenilendi

İzmit’te, 41 Burda AVM güzergâhında bulunan Dr. Sadık Ahmet Yaya Üst Geçidi’nde zamanla yıpranan taban kauçuk kaplama ekipler tarafından titizlikle söküldü. Yerine, dayanıklılığı ve uzun ömürlü yapısıyla dikkat çeken jel beton uygulaması gerçekleştirildi. Bu çalışma sayesinde üst geçidin kullanım konforu artırılırken, vatandaşların daha güvenli bir şekilde geçiş yapabilmesi sağlandı.

Kandıra’da Kapsamlı Boya ve Bakım

Büyükşehir ekiplerinin çalışma gerçekleştirdiği bir diğer önemli nokta ise Kandıra oldu. İlçe girişinde yer alan Orduköy Yaya Üst Geçidi’nde kapsamlı boya ve bakım çalışması yapıldı. Yıpranan yüzeylerin yenilenmesiyle üst geçit, daha modern ve temiz bir görünüme kavuşturuldu.

Kentin dört bir yanında bakım, onarım ve yenileme çalışmalarını sürdüren Büyükşehir Belediyesi, vatandaşların günlük yaşamını kolaylaştıran ulaşım yapılarında periyodik bakım faaliyetlerine aralıksız devam edeceğini bildirdi. Her gün binlerce kişinin kullandığı üst geçitlerde gerçekleştirilen bu çalışmaların, hem yaya güvenliğini artıracağı hem de kent estetiğine önemli katkılar sağlayacağı belirtildi.

Bir Cevap Yazın

Kocaeli Kent Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin