Pazartesi, 22 Haziran 2026 22.06.2026
24°C
USD 46,36
EUR 53,11
Altın 6.260

Bakanlık'tan net mesaj

Sokaklarda sahipsiz köpek kalmayacak!

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Türkiye genelindeki sahipsiz köpeklerin toplatılması sürecine ilişkin önemli açıklamalarda bulundu. Bakan Çiftçi, yılbaşına kadar sokaklarda tek bir sahipsiz köpek kalmayacağını belirtti.

Sokaklarda sahipsiz köpek kalmayacak!

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Türkiye genelinde devam eden sahipsiz köpeklerin toplatılması ve barınaklara yerleştirilmesi sürecine dair önemli açıklamalarda bulundu. Bakan Çiftçi, yılbaşına kadar sokaklarda tek bir sahipsiz köpek kalmayacağını kesin bir dille ifade ederek, yürütülen çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini belirtti.

Süreçte Gelinen Son Durum

Bakan Çiftçi, sürecin mevcut durumuna ilişkin güncel verileri kamuoyuyla paylaştı. Ülke genelindeki sahipsiz köpeklerin yüzde 82’sinin barınaklara yerleştirildiği aktarıldı. Bu kapsamda, 51 il özel idaresi ve toplamda 61 ilde toplama işlemlerinin büyük oranda tamamlandığı bilgisi verildi. Erzurum’da başarıyla uygulanan toplama modelinin referans alınarak tüm illere yaygınlaştırılacağı dile getirildi.

Belediyelere Yasal Uyarı Yolda

Açıklamasında bazı yerel yönetimlerin tutumlarına da değinen İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, özellikle bazı CHP’li büyükşehir ve il belediyelerinin yasayı uygulamakta ayak direttiğini ve umursamaz davrandığını söyledi. Yasayı uygulamayan belediyelere ivedi şekilde yasal uyarı yapılacağını bildiren Çiftçi, mevzuatın eksiksiz uygulanması için gerekli tüm adımların atılacağının altını çizdi.

Haber Yorumları:

  1. LAFLA PEYNİR GEMİSİ YÜRÜMÜYOR SAYIN DEVLET YETKİLİLERİ, SAYIN GAZETECİLER!!!.. HALK SOKAK KÖPEKLERİ KONUSUNDA KESİN ÇÖZÜM İSTİYOR, SOKAK KÖPEKLERİNİN YÜZDE YÜZÜNÜN YANİ TAMAMININ SOKAKLARDAN TOPLANMASINI İSTİYOR…. ANLAYIN ARTIK!! “BİR-İKİ DEMEÇ VERELİM, BİR İKİ TALİMAT GÖNDERELİM, BİR-İKİ KÖŞE YAZISI YAZALIM BÖYLECE HALKIN GAZINI ALALIM…” ZİHNİYETİNİN SONUCUNDA HER GÜN ÇOCUKLARIMIZ SOKAK KÖPEKLERİ TARAFINDAN PARÇALANARAK ÖLDÜRÜLÜYOR!! 2026 TÜRKİYESİ BÖYLE Mİ OLMALIYDI SAYIN YETKİLİLER? ÜLKE HİNDİSTAN’A DÖNDÜ FARKINDA MISINIZ SAYIN YETKİLİLER?… BİR DÜŞÜNÜN İSTERSİNİZ..!!!!!!

  2. Hadi bee kardeşim, bırakın laf salatasını da, TÜRKİYE BÜYÜK MİLLET MECLİSİNDE ÇIKAN YASAYA uyun ve derhal tüm sahipsiz sokak köpeklerini sokaklardan toplayın!! Toplamayan belediye başkanlarına da Türkiye Cumhuriyeti’nin bir muz cumhuriyeti olmadığını gösterin!!! MİLLET SİZDEN BUNU İSTİYOR, SİZ DE ARTIK ANLAYIN YAHUUU!!!

Bir Cevap Yazın

Kocaeli Kent Gazetesi sitesinden daha fazla şey keşfedin

Okumaya devam etmek ve tüm arşive erişim kazanmak için hemen abone olun.

Okumaya Devam Edin