A Milli Futbol Takımı Teknik Direktörü Vincenzo Montella, son karşılaşmanın ardından yaptığı açıklamalarda duygu dolu anlar yaşadı. Takımın üzerinde hissettiği baskıyı ve oyuncuların gösterdiği reaksiyonu dile getiren İtalyan teknik adam, turnuvaya veda ederken sergilenen karakterin altını çizdi.
“1 Haftadır Nasıl Bir Üzüntüyle Hazırlandığımızı Gösteriyor”
Karşılaşmanın son anlarında gelen golün ardındaki duygu patlamasına değinen tecrübeli çalıştırıcı, “98. dakikada Kaan’ın ve hepimizin sevinci, 1 haftadır nasıl bir üzüntüyle hazırlandığımızı gösteriyor” diyerek takımın mental olarak zor bir süreçten geçtiğini itiraf etti. Yaşanan tüm olumsuzluklara rağmen sahada son saniyeye kadar mücadele edildiğini vurguladı.
“Milli Takımımız Bunu Hak Etmiyordu”
Turnuva sürecinde maruz kaldıkları eleştirilere ve yaşananlara sitem eden Montella, “Milli takımımız bunu hak etmiyordu. Futbolcularımız ve başkanımız bunu hak etmiyordu. Onurumuzla bu turnuvadan çıkmak istiyorduk” ifadelerini kullandı. Ay-yıldızlı ekibin organizasyona yakışır bir duruş sergilediğini belirterek oyuncularına ve yönetime sahip çıktı.
“Ne Yaptığını Bilen Bir Takım Olmasaydık Çeviremezdik”
Maçın zor anlarında bile oyun disiplininden kopmadıklarını söyleyen Vincenzo Montella, takımın taktiksel olgunluğuna dikkat çekti. Başarılı teknik adam, “Biz ne yaptığını bilen bir takım olmasaydık, bu maçı çeviremezdik” diyerek, geriye düşmelerine rağmen pes etmeyen ve planına sadık kalan futbolcularını tebrik etti.
Merak Edilenler
Vincenzo Montella son maç sonrası ne hissettiğini belirtti?
Montella, 98. dakikada gelen gol sevincinin, bir haftadır nasıl bir üzüntüyle hazırlandıklarını gösterdiğini ve takımın mental olarak zor bir süreçten geçtiğini ifade etti.
Montella, milli takımın eleştirileri hak etmediğini neden söyledi?
Montella, milli takımın, futbolcuların ve başkanın turnuva sürecinde maruz kaldıkları eleştirileri hak etmediğini, onurlarıyla turnuvadan çıkmak istediklerini belirtti.
Montella, takımının maç çevirme yeteneği hakkında ne düşündü?
Montella, takımının ne yaptığını bilen bir takım olmasaydı maçı çeviremeyeceklerini, geriye düşmelerine rağmen pes etmeyip planına sadık kaldıklarını söyledi.

