Derince Belediyesi Gösteri Merkezi’nde düzenlenen Öğretmenin Sesi – 9 Klasikler Konseri, yoğun katılımla adeta bir müzik ziyafetine dönüştü. Şef Nimet Uçar yönetimindeki öğretmenler, sahne performanslarıyla izleyicilere unutulmaz bir gece yaşattı.
Öğretmenler Sahnedeydi
Derince İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü’nün, Derince Belediyesi’nin katkılarıyla organize ettiği etkinlikte, Şef Nimet Uçar yönetimindeki öğretmenler birbirinden seçkin eserleri seslendirdi. Gösteri Merkezi’ni dolduran sanatseverler konseri büyük bir ilgiyle takip etti.
Katılım Yoğundu
Öğretmenin Sesi – 9 Klasikler Konseri’ni Garnizon Komutanı Vekili Dz. Kd. Alb. Hikmet Girgin, Derince Belediye Başkanı Av. Sertif Gökçe, İlçe Milli Eğitim Müdürü Ayhan Erin, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Anıl Bahadır Irkın, İlçe Emniyet Müdürü Ömür Kuyu, İlçe Halk Eğitim Müdürü İsa Dede, belediye başkan yardımcıları, meclis üyeleri, muhtarlar, siyasi parti temsilcileri, STK temsilcileri, milli eğitim şube müdürleri ve çok sayıda müziksever ilgiyle izledi.
Başkan Gökçe’den Teşekkür
Konserin ardından koro üyelerine teşekkür eden Başkan Gökçe, sanatın birleştirici gücünü bir kez daha hep birlikte hissettiklerini ifade etti. Başkan Gökçe, “Öğretmenin Sesi – 9 Klasikler Konseri’nde, Şef Nimet Uçar yönetimindeki kıymetli öğretmenlerimizin seslendirdiği birbirinden değerli eserlerle unutulmaz bir akşam yaşadık. Emeği geçen tüm öğretmenlerimize, orkestramıza ve bu güzel gecede bizlerle olan tüm sanatsever halkımıza teşekkür ediyoruz.” dedi.

