Körfez Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla her yıl olduğu gibi bu yıl da ilçe genelinde kurulan çeşitli noktalarda 4 bin adet aşure dağıttı.
Kazanlar Kaynadı
Kazanlarda özenle hazırlanan aşureyi vatandaşlara kendi elleriyle ikram eden Başkan Şener Söğüt, Muharrem ayının toplumun ortak değerlerini hatırlatan önemli bir zaman dilimi olduğunu belirtti. Başkan Söğüt, “Muharrem ayı; paylaşmanın, dayanışmanın, kardeşliğin ve bereketin en güzel şekilde yaşandığı müstesna zamanlardan biridir. Aşure de farklı tatların aynı kazanda buluşarak ortaya çıkardığı birlik ve beraberliğin en anlamlı sembollerinden biridir.
En Güzel Geleneklerimizden
Bizler de bu güzel geleneği yaşatmak, hemşehrilerimizle aynı sofranın bereketini paylaşmak ve gönül birlikteliğimizi güçlendirmek adına her yıl olduğu gibi bu yıl da aşuremizi vatandaşlarımızla buluşturduk” dedi. Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü tarafından organize edilen program kapsamında 4 bin kişilik aşure ikram edildi. Vatandaşlar da yapılan ikramdan duydukları memnuniyeti dile getirerek Körfez Belediyesi’ne teşekkür etti.
Merak Edilenler
Körfez Belediyesi kaç adet aşure dağıttı?
Körfez Belediyesi, ilçe genelinde 4 bin adet aşure dağıttı.
Aşure dağıtımı hangi müdürlük tarafından organize edildi?
Aşure dağıtımı, Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürlüğü koordinesinde organize edildi.
Aşure ikramının ilk dağıtımı nerede yapıldı?
Aşure ikramının ilk dağıtımı Tütünçiftlik Viyadük Altı'nda gerçekleştirildi.

